عکس ، عکس های عاشقانه ، عکس های جالب ، عکس گل ، عکس و متن عاشقانه ، عکس و مطالب زیبا

حکما ,جملک ، عکس جملات حکیمانه - سخنان بزرگان جهان . جملات قصار زیبا . جملات زیبا و اموزنده از بزرگان ,سخنان حکیم ارد بزرگ, سخنان بزرگان , فلاسفه . جملات وایبری .جملات قصار,جملات زیبا و آموزنده,حکیم ارد بزرگ

عکس ، عکس های عاشقانه ، عکس های جالب ، عکس گل ، عکس و متن عاشقانه ، عکس و مطالب زیبا

حکما ,جملک ، عکس جملات حکیمانه - سخنان بزرگان جهان . جملات قصار زیبا . جملات زیبا و اموزنده از بزرگان ,سخنان حکیم ارد بزرگ, سخنان بزرگان , فلاسفه . جملات وایبری .جملات قصار,جملات زیبا و آموزنده,حکیم ارد بزرگ

بیشتر تاورکرین ها استاندارد نیستند

بیشتر تاورکرین ها استاندارد نیستند    
۱۳۹۴\۰۸\۱۲ - ۴:۳۷ PM


رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: از مجموع ۹۷۸ جرثقیل ساختمان سازی در تهران کمتر از ۲۴ درصدشان دارای گواهینامه استاندارد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، محمد سالاری در حاشیه جلسه امروز شورا افزود: پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شد که در پایتخت 978 جرثقیل ساختمان سازی (تاورکرین) به کار گیری شده اند که متاسفانه بیشتر این تاورکرین ها استاندارد نیستند.


وی گفت: این جرثقیل ها باید دارای گواهینامه کار و استاندارد از وزارت کار و یا سازمان استاندارد درخصوص ایمنی داشته باشند که متاسفانه کمتر از 24 درصد این تعداد استاندارد هستند.


سالاری افزود: علاوه بر لزوم داشتن تائیدیه استاندارد برای جرثقیل ها و اپراتورها، افرادی هم که با این جرثقیل‌ها کار می کنند باید دارای گواهینامه رسمی باشند که پس از بررسی های انجام شده مشخص شد که متاسفانه فقط کمتر از 30 درصد این افراد شرایط لازم برای کار با این تاورکرین ها را داشته و دارای گواهینامه هستند.


رئیس کمیسیون شهرسازی شورا افزود: در همه مراحل به کارگیری تاورکرین ها از ابتدا تا انتها مانند جایابی صحیح و غیرخطرزا، نحوه و میزان بتون ریزی و فونداسیون بندی، نصب و نیز چگونگی کار با این تاورکرین ها سازمان نظام مهندسی تهران مسئولیت دارد که به همه این مراحل ورود کرده و البته شهرداری هم باید نقش نظارتی خود را در این زمینه ایفا کند.


سالاری به سقوط اخیر جرثقیل در تقاطع صدر و نیایش اشاره کرد و گفت: ماموران مسئول شهرداری در 22 مهر همین تاورکرین را بررسی کرده بودند که مشخص شد این جرثقیل و اپراتور آن گواهینامه صلاحیت و ایمنی داشته‌اند اما با همه این احوال بازهم این جرثقیل سقوط کرد که این مساله نیز نشان دهنده آن است که برخی از شرکت هایی هم که گواهی استاندارد و ایمنی صادر می کنند نیز دارای مشکل هستند.


وی افزود: براساس قانون و بررسی هایی که درحال انجام است از ادامه فعالیت افراد فاقد صلاحیت برای کار با جرثقیل و نیز تاورکرین های فاقد ایمنی جلوگیری خواهد شد.
-------------------------
بازداشت شبکه نفوذی دشمن در کشور    
۱۳۹۴\۰۸\۱۲ - ۴:۴۳ PM


تعدادی از اعضای شبکه نفوذی وابسته به دولت های امریکا و انگلستان در کشور بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی هفته جاری، چند تن از اعضای شبکه نفوذی همکار با دولت های متخاصم غربی را که در فضای مجازی و مطبوعات کشور فعال بودند، بازداشت کرد.


این اقدام پس از ماه ها رصد مستمر اطلاعاتی و اشراف همه جانبه به ابعاد فعالیت های این شبکه انجام شده است.


اقدامات و تحولات بعدی در این حوزه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

____________________________


 آزادی، در نهایت فساد را از بین می برد و پویش و رشد یک سرزمین را به ارمغان می آورد. حکیم ارد بزرگ

درخت آزادی، بدون باور و همراهی همگانی، ریشه نمی گیرد. حکیم ارد بزرگ

آزادی، تنها برای ما نیست . حکیم ارد بزرگ

خرد در آغاز ، به راستی پناه می برد . حکیم ارد بزرگ

فریبکار و بد اندیش ، هیچ پایگاهی نخواهد داشت ، آخرین و ترسناکترین آموزه اش تنهاییست . حکیم ارد بزرگ

فریبکاران ، همه بستگان و یاران خویش را از دست می دهند . حکیم ارد بزرگ

پدر فلسفه جدید ، پدر فلسفه نوین ایران ، بزرگترین فیلسوف معاصر ، جمله نوشته های بزرگ ، عکس سخنان بزرگان ، عکس جملات بزرگان ، عکس جملات حکیم ارد بزرگ ،  ارد بزرگ  , حکیم ارد بزرگ , اردبزرگ , حکیم اردبزرگ , ارود بزرگ , اورد بزرگ , مجتبی شرکا , مجتبی شرکاء , great orod , hakim orod bozorg , بزرگترین فیلسوف جهان , فیلسوف جهانی کشورمان حکیم ارد بزرگ ، کتابها و سخنان حکیم ارد بزرگ بزرگترین فیلسوف جهان و پدر فلسفه نوین ، Doubtless, now Great Orod is the greatest philosopher of world  ، فیلسوف ایرانی  , پدر فلسفه نوین , پدر فلسفه جدید , فیلسوف بزرگ ، حکیم ارد بزرگ , Great Orod is the greatest philosopher of world

کژی و ناراستی ، شکاف و رخنه گاه دیو خواهد شد .  حکیم ارد بزرگ

اگر از خودخواهی کسی به تنگ آمده ای ، او را خوار مساز ، بهترین راه آن است که چند روزی رهایش کنی . حکیم ارد بزرگ

انتخابات ، مکان شعبده بازی دیوان سالاران نیست. حکیم ارد بزرگ

آرزوهای خویش را ارزشمند بدان که توان پرواز تو، به سوی آرمان هاست.  حکیم ارد بزرگ

کسانی که احساسات دیگران را به ریشخند می گیرند ، جنایتکارند. حکیم ارد بزرگ

آینده از آنِ شهرها و کشورهایی است که "ترین های" خود را به جهانیان می شناسانند. حکیم ارد بزرگ 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد