عکس ، عکس های عاشقانه ، عکس های جالب ، عکس گل ، عکس و متن عاشقانه ، عکس و مطالب زیبا

حکما ,جملک ، عکس جملات حکیمانه - سخنان بزرگان جهان . جملات قصار زیبا . جملات زیبا و اموزنده از بزرگان ,سخنان حکیم ارد بزرگ, سخنان بزرگان , فلاسفه . جملات وایبری .جملات قصار,جملات زیبا و آموزنده,حکیم ارد بزرگ

عکس ، عکس های عاشقانه ، عکس های جالب ، عکس گل ، عکس و متن عاشقانه ، عکس و مطالب زیبا

حکما ,جملک ، عکس جملات حکیمانه - سخنان بزرگان جهان . جملات قصار زیبا . جملات زیبا و اموزنده از بزرگان ,سخنان حکیم ارد بزرگ, سخنان بزرگان , فلاسفه . جملات وایبری .جملات قصار,جملات زیبا و آموزنده,حکیم ارد بزرگ

با کنار رفتن نقاب‌های متجاوزان، توطئه آنها برملا شد

با کنار رفتن نقاب‌های متجاوزان، توطئه آنها برملا شد    
۱۳۹۴\۰۸\۱۴ - ۱۲:۴۹ PM


رئیس کمیته عالی انقلابی یمن تاکید کرد: با کنار رفتن نقاب های متجاوزان ، واقعیت توطئه صهیونیستی- آمریکایی علیه یمن برملا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره ، محمد علی الحوثی از اقدام بیست و دو حزب یمنی در امضای سند «میثاق شرافت ملی» استقبال کرد و آن را گام مثبت احزابی توصیف کرد که مشارکت فعالی در مقابله با متجاوزان دارند.


الحوثی افزود: نقاب های متجاوزان کنار رفت و مشخص شدن (ادعای مقابله با) توسعه طلبی فارسها و گسترش نفوذ ایران مطرح نیست ، بلکه خود یمن هدف این تجاوزگری قرار دارد.


وی خاطر نشان کرد: سخنان اسرائیلی ها درباره گذرگاه باب المندب ، توطئه صهیونیستی - آمریکایی را برملا کرد که با دستان عربها برای غارت ثروت های یمن اجرا می شود.


رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در مراسم امضای سند میثاق شرافت ملی در کاخ ریاست جمهوری در صنعا، از دیگر احزاب یمنی هم خواست با اولویت دادن به منافع ملی در برابر متجاوزان خارجی متحد شوند.


احزاب یمنی با امضای سند «میثاق شرافت ملی»، علیه متجاوزان خارجی با یکدیگر متحد شدند.


سند میثاق شرافت ملی یمن بر لزوم استفاده از همه امکانات برای مقابله با تجاوز و اشغالگری خارجی در این کشور و مزدوران داخلی اش تاکید می کند.


در این سند بر خودداری همکاری یا تعامل با هر کسی که به تجاوز خارجی در یمن کمک کند یا برای توجیه آن تلاش کند، تاکید شده است.  این سند، هر نوع اقدامی علیه طرف های مخالف متجاوزان را به معنای سهیم شدن در تجاوزگری در یمن معرفی می کند.


احزاب یمنی در این سند بر لزوم وحدت جبهه سیاسی و رسانه ای در برابر متجاوزان تاکید کردند.
----------
برگزاری رزمایش پرتوی در تهران    
۱۳۹۴\۰۸\۱۴ - ۱۲:۰۷ PM


مرحله عملیاتی رزمایش پرتوی تهران در شهرک والفجر واقع در منطقه ۶ پایتخت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، طراحی عملیاتی این رزمایش پرتوی به این گونه بود که یک دستگاه حمل رادیو دارو از پردیس شهید شهریاری به مقصد بیمارستان بقیه الله در حال حرکت است که در منطقه والفجر منطقه 6 تهران تصادف می‌کند و دچار آتش سوزی شده و تیم های عملیاتی برای رفع آلودگی و نجات سرنشینان وارد عمل شدند.


رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در استانداری تهران ( قرارگاه پدافند پرتوی استان تهران) با بیان اینکه رزمایش امروز چهارمین مانور پدافند پرتوی در سطح کشور است، عنوان کرد: آلودگی هسته ای و احتمال نشت آن از جمله موضوعاتی است که در همه جای دنیا اتفاق می افتد، در این میان میزان آمادگی و کنترل حوادث  اهمیت بالایی دارد.


سردار جلالی افزود: رادیوداروها در حوزه درمان استفاده می شوند و سخت‌گیری برای حمل و نگه داشت آنها بالاست، اما برنامه های مدیریت بحران به گونه ای طراحی می شود که اگر اتفاق و حادثه ای رخ داد بتوان سریعا آن را کنترل کرد.


وی گفت: این مانور باید به صورت دوره ای یک یا دو مرتبه در سال برگزار تا آمادگی کامل ایجاد شود؛ این رزمایش کمک می کند تا اگر حادثه‌ای رخ داد همه دستگاه‌ها وظایف خود را بدانند.


سردار جلالی با بیان اینکه بیمارستان چمران و مرکز پزشکی نوین در شهرک غرب به عنوان مراکز مرجع درمانی حوادث و آلودگی های پرتوی و هسته ای انتخاب شده اند، افزود: قرار است ایستگاه رفع آلودگی در بیمارستان چمران ایجاد شود؛ لازم است اورژانس کشور نیز دارای تیم تخصصی و تجهیزات کامل در این زمینه باشد.


رئیس سازمان پدافند غیر عامل بر ضرورت تامین زیرساخت های لازم در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: مرکز پدافند پرتوی در وزارت دفاع ایجاد شده است و در حال تجهیز این مرکز هستیم.


سردار جلالی افزود: وزارت دفاع بالغ بر 96 درصد تجهیزات و امکانات لازم را اعم از لباس و ماسک را تولید می‌کند و مشکلی در این خصوص نداریم.


استاندار تهران نیز گفت: این مانور اقدامی بسیار مهم است و امیدواریم نتیجه آن تجربه خوبی برای همه دستگاه‌های مربوط باشد.


حسین هاشمی افزود: حتما باید حداقل سالانه دو مرتبه این مانور برگزار شود، تیم های ذی‌ربط عملیاتی، آموزش داده و تجهیزات لازم کنترل شوند تا حداقل واحدهای اورژانس و امداد کف استانداردهای لازم را داشته باشند.


وی گفت: نواقص و اشکالاتی در این مانور وجود داشت که حتما در جلسات کارشناسی بررسی و تلاش می شود آنها را برطرف کنیم.


هاشمی همچنین افزود: سعی می‌کنیم بهار سال آینده مانور بعدی را برگزار کنیم.

______________________


کشتارگاهی خاموش را دیده اید ؟ آری من دیده ام ، کشتارگاه خاموش درختان . حکیم ارد بزرگ

گیاهان ، بهترین و پاکترین زنجیره خوراک آدمیان هستند . حکیم ارد بزرگ

سخن بدون پشتوانه ، گزاف گویی است. حکیم ارد بزرگ

آدمهای آرمانگرا ، هنگامیکه به نادرست بودن آرزویی پی می برند ، همان دم رهایش می کنند. حکیم ارد بزرگ مغز متفکر جهان امروز

هیچ اهرمی ، همچون بردباری و امید ، نمی تواند سختی ها را از پیش پایمان بردارد .  حکیم ارد بزرگ

بیش از دشمن، از سربازان ترسو و بی نظم، باید هراسید . حکیم ارد بزرگ

پدر فلسفه جدید ، پدر فلسفه نوین ایران ، بزرگترین فیلسوف معاصر ، جمله نوشته های بزرگ ، عکس سخنان بزرگان ، عکس جملات بزرگان ، عکس جملات حکیم ارد بزرگ ،  ارد بزرگ  , حکیم ارد بزرگ , اردبزرگ , حکیم اردبزرگ , ارود بزرگ , اورد بزرگ , مجتبی شرکا , مجتبی شرکاء , great orod , hakim orod bozorg , بزرگترین فیلسوف جهان , فیلسوف جهانی کشورمان حکیم ارد بزرگ ، کتابها و سخنان حکیم ارد بزرگ بزرگترین فیلسوف جهان و پدر فلسفه نوین ، Doubtless, now Great Orod is the greatest philosopher of world  ، فیلسوف ایرانی  , پدر فلسفه نوین , پدر فلسفه جدید , فیلسوف بزرگ ، حکیم ارد بزرگ , Great Orod is the greatest philosopher of world

 

 پرسشگری ، خصلت نیک کودکی است ، که آن را باید تا پایان زندگی به همراه داشت .  حکیم ارد بزرگ

پیامد دانایی ، پذیرفتن بار ساماندهی دیگران است .  حکیم ارد بزرگ

تا اندیشه ایی پاسخگو در بین نباشد ، کجروی ادامه خواهد داشت . حکیم ارد بزرگ




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد